sobota, 25 kwietnia 2015

Zabawa Tematyczna - GŁOSOWANIE (kwiecień)



Witajcie,

Znów przyszedł czas, aby pokazać Wam wszystkie prace jakie powstały na
Zabawę Tematyczną w kwietniu.

Temat co prawda do najłatwiejszych nie należał i niektórzy spasowali,
jednak kilka prac powstało z czego się cieszą, bo biorąc pod uwagę to,
że przez długi czas były tylko 2 prace, to miałam wątpliwości, że powstaną kolejne,
 ale jednak się udało;)

 Teraz będziecie mieli trudny wybór, ponieważ wszystkie KOŃSKIE prace są przepiękne.

Zanim jednak pokażę prace, na które należy głosować, to najpierw przypomnę moją,
która powstała właśnie na tą Zabawę.

Zrobiłam taką karteczkę:



Jeszcze tylko kilka zasad głosowania i możecie wybierać według Was najciekawszą pracę.



Zasady głosowania:

1. Głosujemy w komentarzu pod tym postem wybierając 3 prace, 
które podobają Wam się najbardziej.

Robimy to w następujący sposób:

 Nr pracy, 
nr pracy, 
nr pracy np.

 nr 2
 nr 3
 nr 4

Dzięki temu łatwiej zliczę głosy.
Potem można komentować prace, jednak najpierw proszę o wasze głosy.

Nie wybieramy miejsca 1-3, tylko po prostu 3 według Was najlepsze prace.
Także kolejność dowolna.

2. NIE można głosować na siebie!

3. Głosować mogą także osoby, które nie brały udziału w zabawie.

4. Głosowanie jest nie jawne i do dnia ogłoszenia wyników 
zostaje włączone moderowanie komentarzy.

5. GŁOSOWANIE TRWA DO 30.04 DO GODZINY 21:00
głosy pozostawione po tym czasie nie będą uznawane, wyniki ogłoszę 2.05.

6. Należy wybierać sprawiedliwie, tzn, głosujemy na pracę,
a nie na osobę, która tą pracę zrobiła.


Tyle co do zasad głosowania.

Autor zwycięskiej pracy dostanie specjalny banerek oraz
 promocję swojego bloga u mnie w kolejnym miesiącu zabawy.


No to do dzieła!




Spodobał Ci się ten wpis? 
 Możesz go także udostępnić lub dołączyć do mnie, aby nic Cię nie ominęło



Image Map

15 komentarzy:

  1. nr 2
    nr 1
    nr 4

    kurcze nie zdążyłam z moim konikiem, ale nie szkodzi w następnym miesiącu postaram sie lepiej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. nr 1
    nr 2
    nr 7
    a najchętniej to bym na wszystkie głosowała;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje głosy oddaję na praca z nr 2,5,8 .Głosowanie i wybieranie najciekawszej pracy to chyba najtrudniejsza część zabawy bo każda praca ma w sobie to coś co czyni ją jedyną i nie powtarzalną ,w każdą prace włożono wiele pracy i serca i pewnie dlatego jest tak trudno.Dziewczyny tworzycie wspaniałe dzieła cieszę się ,że mogłam brać udział w tym wyzwaniu bawiąc się z Wami.Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nr 1, nr 6, nr 8. Dziekuje i popzdrawiam Ciebie Gosiu i inne uczestniczki wyzwania :) Wszystkie prace maja w sobie to cos- konie to piekny temat do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  5. praca numer 3
    praca numer 2
    praca numer 1

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne prace !!! :) Glosuje na
    nr.3
    nr.4
    nr.5
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nr 8
    nr 7
    nr 1
    jako, że jestem biżuteryjna to stawiam na nr 8,
    jako, że moją najnowszą miłością jest transfer stawiam na nr 7,
    jako, że mi się podoba stawiam na nr 1 :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prace są świetne, ale któreś trzeba wybrać:) Nr1 - Joanna, nr 2 - karto_flana, nr 3 - HagArt.

    OdpowiedzUsuń
  9. nr 2
    nr 4
    nr 6 wszystkie dziewczyny wykonały kawał dobrej roboty :)

    OdpowiedzUsuń

Fajnie, że do mnie wpadłeś:) Dzięki za każde pozostawione słowo ;)

Copyright © 2016 Handimart , Blogger